ابزار رایگان وبلاگ

ثنا باکس ثنا باکس

اسلایدر

مهران و اتش

عشق و صفا
عشق و صفا

دانلود اهنگ ادم و حوا

دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت     320

دانلود اهنگ با من قدم بزن

 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

متن اهنگ با من قدم بزن مهران آتش :

با من قدم بزن حالا که با منی

حالا که بغضی ام , حالا که سهممی

با من قدم بزن می لرزه دست و پام

بی تو کجا برم , بی تو کجا بیام

دست منو بگیر , کنار من بشین

من عاشق تو ام حالا منو ببین

حال منو ببین

از دلهره نگو , از خستگی پُرم

بی تو می شینمو و روزا رو میشمورم

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

بی تو برای من فردا پر از غمه

بی تو هوا پسه , دنیا جهنمه

دست منو بگیر , تو اوج اضطراب

بازم منو ببر , با بوسه ای بخواب

با من قدم بزن تو این پیاده رو

من عاشقت شدم از پیش من نرو

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

………. مهران آتش ………

هر جا بری میام , دل گرم و بی قرار

بی من سفر نرو , تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز , عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند میزنه

 

متن اهنگ

متن ترانه ادم و حوا از مهران اتش :

دارم از زندگی ات میرم

با قلبی خسته و زخمی

تو جای خالی عشق و به این زودی نمی فهمی

نگاهت محو چشمامه تو افکار خودت غرقی

در و دیوار این خونه ندارن با خودت فرقی

همیشه قصه این بوده که تسکین غم ات باشم

مگه حوای من بودی که ادم ات باشم

……………….

همیشه قصه این بوده که تسکین غم ات باشم

مگه حوای من بودی که ادم ات باشم

قصه این بوده … همیشه …

چنان سرگرم رویاتی که رویام و نمی بینی

فقط وقتی منو و میخوای که بی اندازه غمگینی

به رویای تو تن دادم , خودم رویامو گم کردم

دارم دنبال اغوشی برای گریه میگردم

ببین حالا پر دردم

همیشه قصه این بوده که تسکین غم ات باشم

مگه حوای من بودی که ادم ات باشم

……………

همیشه قصه این بوده که تسکین غم ات باشم

مگه حوای من بودی که ادم ات باشم


نظرات شما عزیزان:

F,sh
ساعت18:32---28 مرداد 1392
Adam ie tashakory milkoneh!!!!ok????!
پاسخ: چشم متشکرم از نظر لطفتون خیلی خیلی خیلی ممنونم

F.sh
ساعت17:39---27 مرداد 1392
Aliiiiiie....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اجرای اهنگ با من قدم بزن مهران, اهنگ اجرایی مهران آتش در اکادمی گوگوش, اهنگ با من قدم بزن با کیفیت 128, اهنگ با من قدم بزن با کیفیت 320, اهنگ با من قدم بزن حالا که با منی, اهنگ جدید مهران, اهنگ جدید مهران آتش, اهنگ جدید مهران آتش به نام با من قدم بزن, اهنگ جدید و شاد مهران آتش, اهنگ شاد عید مهران آتش, اهنگ شاد مهران آتش, اهنگ شاد مهران آتش در اکادمی گوگوش, اهنگ مهران فینال اکادمی گوگوش, اهنگ هر جا بری میام, اکادمی گوگوش 1392, با من قدم بزن مهران آتش, ترانه جدید مهران آتش, تکست اهنگ با من قدم بزن, تکست اهنگ با من قدم بزن مهران آتش, تکست اهنگ جدید مهران آتش, تکست ترانه با من قدم بزن, دانلود اهنگ جدید, دانلود اهنگ شاد, شاد مهران آتش, متن اهنگ با من قدم بزن مهران آتش, متن اهنگ جدید مهران آتش, متن اهنگ مهران آتش, متن ترانه مهران آتش با من قدم بزن, مهران آتش اکادمی گوگوش 1392, مهران آتش با من قدم بزن, مهران آتش با من قدم بزن لینک مستقیم, مهران آتش برنده اکادمی گوگوش 91, مهران آتش شاد, مهران اکادمی گوگوش, مهران با من قدم بزن, مهران در اکادمی گوگوش,
+ شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 1:29 توسط علی جبلی